Tisdag

Kunde inte skriva igår för jag kunde inte logga in på min blogg, så det var inte av ren lathet denna gång :P

Skidskytten är ganska spännande faktiskt, hejja Ferry!

Igår var jag till optikern i Dorothea och konstaterade att min syn blivit ännu sämre än innan så det blev nya skytteglas, för fjärde gången..

Idag tisdag: Träningen idag gick bra bitvis, sköt 390 på 40 skott, hade lite tur på de sista skotten haha.. Men poängen är bra. Sen sköt vi en lagtävling, där sköt jag inte lika bra. Det känns som att jag har någorlunda kontroll på det jag gör, känner vart skotten tar osv..

Hade fystester förut, blev inte så mycket för mig idag, gör resten nästa vecka. När jag hängde upp och ner på brytsit-upsen, eller jag skulle upp igen, då kände jag hur det började snurra och sen svartnade det för mina ögon. Det var ganska obehagligt. Det fortsatte att snurra i huvudet ett bra tag efteråt så jag gjorde inte resten av testerna.. Gick å la mig på sängen ett tag när jag kom tillbaka, lyckades somna och vaknade 3 timmar senare.. Haha.. Jag som både skulle skjuta och plugga ikväll :P Mådde bättre när jag vaknade ialf, så 1 pluspoäng på det.


Ha det bra eller nåt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0