Torsdag 22.12

Nu är det såhär att jag har lyckas blivit dunderförkyld.. Lagom bra tills tävlingarna i helgen. Min näsa är inte snäll med mig, inte halsen heller.. Tog tempen nyss och hade 39,5 och det är ganska mycket för att vara på kvällen.. Tyckte jag kände mig lite hängig på skytten :P Lyckades ändå skjuta bra :) Har skjutit 2 bra 40 skottare idag, båda på 389 och på en av serierna råkade jag skjuta en sjua så där hade jag fler tior :) 31 st tror jag att det blir eller nåt :P Det känns bra inför helgen!

Har inte hunnit med så mycket mer idag, lite hockey bockey på fysen och så :)

Ikväll är det jag som ska göra mitt yttersta för att komma i säng i tid, måste bli piggare tills imorrn.. Då vi ska sälja våra praliner på skolan.. Och jag missar min långa sovmorgon pga av våra dumma praliner :P Måste vara på skolan i vanlig tid imorrn för att förbereda..

Nu ska jag snyta mig.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0