Torsdag

Missade den s.k "temadagen" idag, ingen har berättat att vi skulle ha det så jag visste inget om den.. Så tog förgivet att jag började 09.45 som alla andra torsdagar, tydligen inte idag, men det gör inget :P

Har ialf haft hockey bockey och skytte idag. Skyttet funkar bra, gör man rätt så är det inte alls så svårt att skjuta tior :)

Kul att Anja lyckades ta bronset ikväll, jag skrek när den andra körde ur haha! Skadeglädje.


Imorrn är det fredag. Det innebär en massa saker. Imorrn kommer Jonathan, imorrn är det testtävling, imorrn kan jag säga åh, det är lördag imorrn. Listan kan göras ganska lång :P

Jag är trött.. Ska snart sova. Tror jag. Det kommer aldrig bli så, men man kan ju säga så, det låter bättre då x)

Nej men.. Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Sandra Lind

hahahhahahhah du får skolk!!!!!!!!!!!!!!!! du lovade att du skulle komma:O:O

2010-02-19 @ 08:56:53
Postat av: Sandra Lind

ock jag sa till dig kl 8:O

2010-02-19 @ 08:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0