Onsdag 22.31

Jag skriver inte här så ofta längre.. Jag orkar inte :P Har inte gjort så mycket på sista tiden, tränat och umgåtts..

Idag var jag i skolan till typ kvart över 10.. Gick 30 min innan jag slutade, orkade inte vara kvar.. Tråkiga besked.. Med min känsla och med våran vanliga otur så känner jag på mig att det är nåt... Det får inte! Jag vet inte vad jag gör då.. Väntat nu i 2 veckor på svar, och sen ett test till på måndag som ytterligare tar 2-3 veckor..  Inte så kul när man går runt och oroar sig hela tiden.. Mamma <3

Efter skolan sköt jag knä, det gick bra.. Sprang Risselås efter det och det känns att det var ett tag sen man sprang på riktigt :P  Sen var det äta och ner å skjuta igen. Knä. Skotten tog väldigt bra. Tappade 4 poäng på de 15 sista skotten så det är kul :) Fast jag har en del kvar att jobba med på ställningen för att det ska kännas helt bra..

Nu snart ska jag ta med mig datorn i sängen å se några avsnitt av Zoey 101! x)

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0