Tisdag 00.13

Var ett tag sen nu igen.. Är hemma på lov nu. Kom hem i torsdags.

Kort sammanfattning på vad jag gjort den senaste veckan:

Kommit hem
Skjutit sista lufttävlingen för säsongen
Åkt en jävla massa bil, firade påsk i Trollhättan
Kom tillbaka från Trollhättan igår
Köpt studentklänning
Fått spolarvätska i munnen
Skjutit lite till
Haft några skrattanfall med Linnea
Kört bil
Klippt mig, har numera lugg eller vad man ska kalla det för :P

Ungefär...

Är även i behov av en ny dator, min mår inte helt 100.. Har sett ut en som jag skulle kunna tänka mig. Till sommaren kanske jag ska köpa den, om plånboken tillåter mig :)

Imorrn ska jag till Hagfors en liten sväng, sen ska jag träna korthåll, utomhus! :)

Igår var det 5 år sen min bästa vän dog.. Var till hennes grav med en ros och spelade upp hennes låt. Det är så fel, fel fel fel.. Du hade ju hela livet framför dig, det är så orättvist.. Läkarjävel.. Hade de skickat iväg dig på hjärnröngten så hade du antagligen levt nu, men så är det inte... De skyllde på tonårsproblem, som visade sig vara en hjärntumör som var stor som ett äpple!
Hoppas du har det bra där du är nu, du förtjänar det bästa!
Saknar dig min ängel! <3




Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0