Lördag 22.35

Jag är trött.

Mitt resultat räckte till final! Låg 5:a in i finalen, och blev 6:a när allt var klart. Jag å Rebecha fick särskjuta oss efter det sista finalskottet om 5:e platsen, jag sköt en 9,8 och hon en 10 så den vann hon :P Men jag är glad för att jag tog mig till final överhuvudtaget, det trodde jag inte. Så det är ett plus i kanten utöver mitt pers! :)

Sköt stora sm idag också efter finalen, det ska vi inte prata om. Jag tror jag tog ut mitt igår och på finalen idag så jag orkade inte skjuta. Jag bara stod och sikta och tryckte av på fel ställe. Helt medvetet. Stod å siktade i mitten, men tryckte inte av föränns jag var bredvid. Ungefär. Huvet var inte alls med mig när jag sköt.

Nu är sm/jsm klart för min del, jag har lärt mig en hel del saker under helgen! Och jag är speciellt nöjd med fredagen.. :)

Ännu mera trött. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0