Måndag 21.52

Den här dan började ganska dåligt. Gick upp tidigt för att komma till skolan, när jag kommer dit är läraren sjuk, vad roligt.. Det värsta är att lektionen är 3 timmar så.. Stannade kvar på skolan ett tag och gjorde lite nytta, gjorde klart samhällen och psykologigrejjset som skulle ha vart inne för länge sen.

Vi fick tårta på träningen förut! :) Det gick sådär att skjuta efter det haha.. :P
Gick ner å sköt lite mer ikväll, det gick inte så bra i början, men på de 20 sista skotten jag sköt hade jag 19 st tior! Det är bra.. :)

Jag blev helt varm när jag ringde dig förut, kan tydligen inte släppa taget.. Det borde jag ha gjort, för länge sen.
Du behöver inte säga nåt Elin, jag vet vad du tänker.


Skulle behöva plugga till det gigantiska provet jag har på onsdag, men boken är i skolan. Jag har prov på en hel bok, politiska ideér. 130 sidor, fan vad tragiskt.


Jag tror min granne har disco, det dunkar i både väggar å golv. Nu jävlar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0