Onsdag 21.27

Imorrn bitti åker jag hem, blir nog bra det..

Igår, vad gjorde jag då? Var i skolan och gjorde faktiskt nåt :P Sen sköt jag både luft och 50m :) Luft gick bra.. Synd bara att säsongen är slut... Knä gick också bra, även fast det inte kändes så bra.. Men jag vet ialf vad jag behöver träna mer på.

Idag: Hade 2 lektioner, så slutade tidigt idag. Efter skolan gick jag, Elin, Sandra å Jerry å lunchade på Saga, blev en kycklingsallad för min del :) Det var trevligt ialf :) Sen blev Elin med mig hit, blev en film :P Sen var det att gå ner å skjuta sista omgången på serietävlingen. Det gick bra, sköt 388. Hade bra tior också.. Efter det blev det 50m, var bara jag å Lotten som sköt :P Sköt bara stå, testade att sätta på kroken, aldrig använt den förut.. Det kändes ovanligt och lite konstigt men det blir nog bra bara jag får den rätt inställd.

Nu blir det packa, duscha å sova!


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0