Onsdag 22.50

Skrev inget igår, men det gör inget :P

Idag hmmm.... Pluggade ända in på småtimmarna för att sen gå till skolan som en zombie för att få reda på att läraren vi skulle ha prov med är sjuk!! Ganska dåligt, hade suttit uppe å pluggat i onödan och gått runt som en hjärndöd idag.. Slutade halv 9 imorse, wohoo..
Gick å la mig på sängen å gjorde inget, tills Elin ringde då gick jag å mötte henne vid konsum sen upp hit å äta å se film :) Sen gick jag ner till skjuthallen, sköt i nästan 2,5 timme.. Det gick inte alls bra.. Det går inte att tänka på annat när man skjuter, att man aldrig ska lära sig det..

Upp till sörgård för att äta, sen ner för att skjuta igen. Gick bättre nu, på alla sätt och vis..

Ska packa mina kläder nu kanske, klockan ringer 04.30 :P
Vi ska till Kinna på sm/jsm i helgen, kommer nog bli kul förhoppningsvis! :)


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0