Onsdag 23.42

Igår lyckades jag göra nåt jag inte gjort förut, jag sköt 200 på 20 skott.. Det är ganska okej faktiskt :)

Var en sväng till Hagfors, gjorde ett konstaterande att värmlandsbussarna inte tar kontanter, jag hade bara kontanter på mig. Det innebar att jag fick ta en senare buss, och att jag gick upp tidigt i onödan. Jävla påhitt!

Idag onsdag: Idag sov jag tills jag vaknade av mig själv.. Kollade lite på EM, det var spännande och Emma är jätteduktig, grattis till EM-guldet!! Det är du värd! :)

Annars har jag inte gjort så mycket, skjutit lite, kastat snö, hamnat i snön, kastat lite till, träffade på Linnea uppe på storstan så pratade lite med henne.. Ska börja ta tag i pluggandet.. Nån dag..

Jag kommer bli galen om jag håller det inne för mig själv..
Jag är galen.


Ni får ha det så bra! Själv så ska man försöka göra det till nåt bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0