Söndag 13.29 (12.29)

Egentligen är det så. Vaknade i bra tid idag, men sen skulle klockan fram 1 timme så då blev det sådär :P Klockan 11 kom jag upp ialf.

Igår var jag och Elin till Sundsvall hela dagen. Klev upp kl 6 och var tillbaka strax innan 8 på kvällen, var ganska trött då kan jag säga :P Köpte ett par skor och ett par leggins. Kul dag! :) När vi var tillbaka slöade vi oss framför tv:n ett tag, sen gick vi till Bella :)

Idag då.. Ska tvätta och städa lite på rummet. Och andra sånna tråkigheter, men de måste bli gjorda de också :P
Ska skjuta också hade jag tänkt, efter att jag är klar med allt det andra jag ska göra.

Om man ska börja nu kanske, efter att jag duschat!


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0