Söndag 22.41

Nu är jag tillbaka i Ström. Var här vid halv 3 eller nåt :) Då packade jag upp, städade mitt rum och bäddade rent i sängen. Ganska duktigt gjort.. Men hade inte så mycket annat att göra, var bara jag, Louise och Mats på sörgård då vi kom :P

Var ner å sköt en sväng också, det gick väldigt bra.. Sköt 394 på 40 skott, det är det högsta jag skjutit på träning! Det var inte alls så svårt..

Elin var här å hälsade på en stund, hon gick för ett litet tag sen. Vi pratade och åt wienerbröd haha x)

Ska snart krypa ner i sängen, ska bli härligt att lägga sig nyduschad och i en renbäddad säng :) Synd bara att man måste upp tidigt till skolan imorrn..


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0